Oskar je visoko integrirani program je plod dugogodišnjeg upijanja zahtjeva korisnika i postepenog prilagođavanja potrebama tržišta. Program je u potpunosti modularan i moguće ga je prilagoditi individualnim potrebama svakog korisnika.
Korištenje programa za optimizaciju procesa u svakodnevnom poslovanju jednako je važno kako knjigovodstvenim, tako i drugim tvrtkama kako bi pospješile svoj uspjeh. Iz tog razloga investicija u savršeno automatiziran, kvalitetan i pouzdan program poput OSKAR programa je od visoke važnosti.
Od samih početaka OSKAR je stvaran pod budnim okom stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom rada u knjigovodstvu kako bi u potpunosti bio prilagođen radu korisnika.
Najčešći korisnici programa OSKAR su knjigovodstveni servisi koji traže jednostavnost i brzinu u realizaciji procesa poslovanja, no obzirom na modularnost samog programa moguće ga je prilagoditi i drugim djelatnostima prema želji korisnika.
OSKAR im to omogućuje.
Neki od elemenata programa su:
Dostupno po cijeni 40,00 EUR (~301,38 HRK)
Molimo ispunite podatke, sva polja osim OIB-a su obvezna.
Zašto izabrati Oskar?
Ono što izdvaja Oskar je mogućnost personalizacije i prilagodbe potrebama svakog korisnika, kao i činjenica da je u njegovu izvedbu u samom startu bio uključen i stručnjak sa dugogodišnim iskustvom rada u knjigovodstvu.
Također, uz navedeno, Oskar se ističe jednostavnošću kojom omogućuje svakom korisniku da s lakoćom prati poslovne procese.
Koliko se stavaka može proknjižiti za jedan sat?
Od 200 do 250 – ovisno o vrsti knjigovodstva koje se radi.
Koliko korisnika može voditi Oskar ?
OSKAR je inicijalno podešen za vođenje neograničenog broja različitih korisnika.
Postoji li mogućnost prilagodbe programa Oskar poduzeću koje se bavi drugom djelatnošću?
Program Oskar je u potpunosti modularan što znači da je moguće da svaki modul radi samostalno, a moguća je i kompletna integracija programa po modulima. Prije implementacije poslovnog programa analizira se poslovanje poduzeća te se program u potpunosti prilagođava poslovnim potrebama firme, a korisnik stječe dojam da je program baš krojen po mjeri.
Ukoliko je potrebno, program je moguće i dodatno doraditi na zahtjev korisnika.
Više od 200 tvrtki prepoznalo nas je kao pouzdanog partnera, a OSKAR kao kvalitetan, visoko automatiziran i pouzdan program koji olakšava njihovo poslovanje i čini ga uspješnijim.
Zahvaljujemo na tome!
Copyright © 2020 SELCOM d.o.o.